Friday, December 18, 2009

chubby....


huhu...aku ingat bila keje cuti ni aku akan kurus..xpun xjadi makin gemuk...huahua...aku menjadi semakin.....huh..xnak sebut...tabu..masa aku ngah syok-syok keje ni..kemas-kemas handbag,..tiba-tiba datang sepasang, lelaki dan perempuan..dia tawarkan aku untuk masuk impian anggun..terkejut aku..nasib baik tak jadi beruk maknye...tau apa..rupa-rupanya diorang wakil dari mayfair..sape-sape tak penah dengar mayfair tu carilah maklumat sendiri ye...

Aku masih tertanya-tanya lagi ni..gemuk sangat ke aku ni..sampai ditawarkan masuk rancangan tu...mesti nak tunjuk aku sebelum dan selepas la tu..huhu..maksudnya memang aku nampak gemuk la kan...

tapi pakwe aku ni plak berfikiran positif sangat...aku pun gembira la sikit..tapi aku xtrima pun ..aku sedar diri...haha...'aku sedar diri ini..aku hanyalah insan biasa..tapi aku ada harga diri...'ceh siap nyanyi dalam hati...tapi dalam ati aku ni ada juga terdetik nak terima masuk rancangan tu..sape tak suka glamour..haha..perasan...

ok lah..bosan sangat kat tempat keje sampai idea melimpah ruah nak menulis..

2 comments:

cik nurulain said...

oi oi...hot seyh kau....
siap ada tawaran masuk impian anggun tuh....wa cakap lu beb....

elynnina said...

ko kalau xkenekan aku memang bukan cik nurulain..xde yang lain selain ko..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates