Thursday, January 6, 2011


lama gilerr ok x update blog ni...sampai terlupa password..hekhek...dah kene buat banyak giler bnd utk mendapatkan kembali hak blog ini..posting lak mcm xde berita yg meyakinkan stakat ni..ya...mcm tunggu buah xjatuh...tp nasib baik buah tu mmg ad kat pokoknya...cuma xnak jatuh lagi je..

nasib...nasib...

cuti ni aku ingat aku je semakin berkembang...biasalah..isi masa lapang...best giler meningkatkan segala skill yg hebat-hebat....
1. skill makan
2.skill mengunyah
3.skill lelapkan mata.....

hebat....hebat jg la result yg aku dpt...kira klu degree tu dgn kepujian...

berat aku dah mcm minyak skrg..makin naiiiikk...

tapi....

tret...tret...(msg masuk dlm hp)

nampak x umi berat dan tinggi abg?
umi tengok betul2 berat abg...hahaha....(gelak cover keadaan la tu)

abg tu nak dekat obes tu...(wlupun aku nye BMI hampir2 jg la dgn angka tu)

mana ada normal la tu...

cian hubby aku....xdpt terima lg keadaan skrg...hehe...tu br benti main bola sbln..klu setahun...sedekad...seabad...xtau la jd pe...


aku xkeseorangan...my soulmate.....hehe...sama2 sehati sejiwa menyaingi keputusan aku tu..wlupun xbrapa same kira bleh la.....seiring dan sejalan....(nurul ajai)....

p/s:yang nak dekat samenye tu ha..BMI tu...di akhir garisan normal tu...huhu...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates