Friday, January 7, 2011

aku ngan 'my hubby' lama tak jumpa...sebab tu aku mula menulis pasal kami...yelah bila dia dah boleh 'on9' dia leh baca..seronok bila kita rindu ada sesuatu untuk mengingatkan kita memori lama...(cewah..jiwang)..aku memang minah jiwang pun...leh jd 'Dr Cinta'...

ps: sekadar gambar hiasan aku dapat kat internet jer...

aku dan dia bermula sebagai classmate je..x serasi dan x sebulu org kata..dia dengan girlfriend dia..aku dgn boyfriend aku..tapi...kat dunia ni semua leh jadi kan...mungkin dulu kita pandang orang tu sebagai musuh, sekarang sahabat...kalau dia sebagai kawan mgkn sekarang teman hidup...kalau dulu tak kenal nama, tapi sekarang menjadi keluarga...so..sape2 je di sekeliling kita, kadang2 akan menjadi seseorang dalam hidup kita...

aku...bersyukur dgn apa yg aku dapat sekarang...bukan semudah dan semanis yang dilihat...banyak dugaan yang perlu ditempuh hanya untuk mendapatkan apa yang aku miliki sekarang...

keikhlasan seorang kekasih
kepercayaan seorang sahabat

mungkin sekarang ni aku boleh katakan aku memilikinya...tapi esok lusa kita tidak akan tahu...cuma aku mengingatkan diri aku untuk beringat dan bersedia...bak kata orang kan..kata org la kan...aku x pandai berkata-kata:

semalam adalah sejarah
hari ini adalah kenangan
esok adalah misteri

bila perkara tu dah lama kita anggap dah jadi sejarah...sebagai pengajaran...
bila hari ini berlalu..kita akan mengingatkannya sebagai kenangan di esok hari...
....dan apa yang terjadi esok..adalah misteri yang kita tidak mampu rungkaikan...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates