Tuesday, November 17, 2009

andai aku ditempat mu...


sekarang ni senior tengah sibuk-sibuk mengemas barang sbb dah abis study..meniti minggu-minggu terakhir mereka di sini, sayu je..mcm mana lah bila aku ditempat mereka sekarang.mesti sedih nak tinggalkan tempat study, pensyarah and terutamanya kawan-kawan aku yang sengal ni...hekhek..

mcm2 kisah dramatik la yang kami buat sepanjang kitorang kenal 5 tahun stgah ni..bleh wat cite kat tv..kalah la cite dunia baru tu..kami dewasa bersama..aduhai..cepatnya masa berlalu..

bayangkan dulu aku kurus(ye kot)...dah besaq tp comel lg..hahaha...kwn2 aku dulu comot..(jgn mayah ye) sekarang dah cun..kalah miss universe..yang sedia comel, makin comei..

Rasanya bila nak berpisah nanti kitorang mesti sedih..melalak-lalak la ni..mau banjir batu pahat ni..sentimentol la plak aku ni...bayangkan la sape2 yang couple antara kitorang mesti pakwe2 kitorang jeles giler-giler...hehe..mst plikkan...tp serius berlaku...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates