Tuesday, November 17, 2009

hidup tanpa handphone..

penah x korang asa bile zaman maju dan berteknologi ni xdpt guna hp..aku merasakannya sekarang..mcm patah tangan..tula sape suh x baya bil tepon..

harapkan org call, emm..klu xpham mmg xdpt la call utk arini..bosan nyer..rasa nak je tekan2 hp tp xyah anta..utk kepuasan diri..tp memang xrelevant la xde hp zaman ni..mcm mana agaknya org dulu-dulu..bleh je berhubung..siap leh bercinta lg..

hp ni keperluan ke kemahuan? aku pernah hidup di zaman hp merupakan kemahuan dan zaman sekarang ni zaman hp merupakan keperluan..hakhak..pandai-pandai je aku wat kesimpulankan..mentang-mentangla xleh gn hp skrg ni..

nasib baik la kwn2 aku kat sini je..hehe..hp pun xla ad guna sangat..happy je aku idup kat sini..boring2 bukak blog ni..tulis la apa yang nak ditulis..

1 comments:

elynnina said...

sekarang aku dah dapat kembali teknologi handphone..baru je bayar bil..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates