Wednesday, September 29, 2010

kita belum bersedia...


masa berbual dengan Izzati tadi..dia cite la kat aku mengenai keadaan mak die..mak die xchat sgt...sedih...hari ini hari kamu Izzati, esok lusa mungkin giliran aku lak..Izzati cakap kat aku yang die belum bersedia kalau pape jadi kat mak die...apa jawapan aku....

kita xkan pernah bersedia untuk kehilangan mak kita sampai bila-bila pun...even masa tu kita dah tua dan beranak cucu...

masih banyak pengalaman hidup dan pelajaran yang kita nak timba dari ibu atau emak kita..mereka adalah guru kita sepanjang hidup..

aku bukanlah seorang anak yang baik..tetapi jauh di dalam hati aku, aku sentiasa ingin kan mak aku gembira dan senang.. niat aku, sebelum aku kahwin, aku nak bagi mak aku hidup yang senang ckit...syukurlah aku bakal menjadi seorang guru dalam masa x kurang dari 3 bulan.

ini semua berkat kesabaran mak aku yang mendoakan kebahagiaan aku sejak aku dilahirkan samapailah aku dah besar dan mampu berdiri di kaki sendiri...

terima kasih mak...

1 comments:

Nurul Kornain said...

kite ni lahir sebelah menyebelah hari je. aku pun slalu tinggi sore kat mak aku. aku pun byk buat dosa jugak. mak aku pun, baru je pulih sket.. mmg, bile mengenangkan mak sakit.. hati rase sedih.. plus, adik-beradik tinggal 3 org je. sbb tu la 4 d future, asyik pk tentang kebahagiaan family melebihi kebahagiaan sendiri.

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates